Thursday, November 12, 2009

Datuk Malaysia gilakan Andy Lau


ANDY LAU

BERITA ini sudah pastinya mengejutkan sesiapa sahaja yang membacanya. Jangan terkejut kerana Andy Lau yang kini sudah mendirikan rumah tangga secara rahsia dengan teman wanita lamanya, Carol Chu terus 'diintip' oleh peminat fanatik.


Bukan calang-calang kerana pemuja setia kepada si lelaki idaman ramai kaum wanita itu merupakan seseorang yang bergelar Datuk dari Malaysia. Hebat bukan?

Menurut laporan media Hong Kong, Andy menerima lamaran daripada wanita berpangkat itu untuk menghabiskan satu malam bersama kerana hati wanita kaya itu sudah tertawan dengan penghibur terkenal tersebut.

Biarpun begitu, lelaki berusia 47 tahun itu menolak dengan baik pelawaan wanita itu apatah lagi dia cukup menjaga keharmonian rumah tangganya dengan Carol yang sebelum ini turut diganggu oleh mafia Hong Kong yang cuba mengugut dengan bermacam-macam cara.

Andy yang memulakan kerjaya seninya pada tahun 1983 menerusi drama bersiri, Return Of The Condor Heroes terus meraih perhatian peminat sehingga menjangkau ke negara Asia lain. Dalam waktu sama, Andy cukup dicintai oleh orang ramai termasuk dari Malaysia sendiri.

Kegilaan wanita bergelar Datuk itu menjadi parah apabila dia sering mengekori walau ke mana sahaja Andy berada. Kehadiran Andy ke Malaysia untuk mengikuti rangka promosi filem atau bertentang mata dengan peminat menjadi peluang terbaik kepada Datuk itu untuk mendekatinya.

Bahkan, Datuk itu juga sering menerima akses penuh untuk berada di belakang pentas bagi menemui Andy. Dia terus mencuba pelbagai cara semata-mata mahu merapati Andy meskipun mengetahui lelaki itu sudah berkahwin.

"Daripada sikapnya yang sedikit luar biasa membuatkan saya awal-awal lagi menyedari bahawa Datuk ini punya agenda tersembunyi mendekati saya sambil mengatakan dia merupakan peminat fanatik saya.
"Sangkaan saya tepat apabila suatu hari Datuk ini mengajak saya menghabiskan satu malam berdua-duaan. Menolak dengan baik ajakan wanita ini, saya memberikan alasan terlalu penat selepas bekerja dan mahu kembali ke bilik hotel untuk berehat," jelasnya.

Sumber : Kosmo Online

KAT MALAYSIA KAN RAMAI LAGI JEJAKA

No comments: