Monday, August 01, 2016

Gel Mandian Bidara, 1 Botol 200ml, RM49.00 Sahaja

Gel Mandian Ekstrak Daun Bidara


Apa kata pengguna ? 




Kami ingin perkenalkan Gel Mandian Ekstrak Daun Bidara


Gel Mandian Bidara
1 Botol 200ml
RM49.00 Sahaja

Hubungi Saya,
SyamSyun / 017-5763248
Cod Barang : Pekan Pendang, Kedah Darul Aman

Thursday, November 26, 2015

Vietnam Mask : Menanggalkan BLACKHEAD & WHITEHEAD Di Wajah

Vietnam Mask antara produk yang paling viral di media sosial.
Vietnam Mask ni fungsinya adalah untuk menanggalkan blackhead & whitehead di wajah. 
Mesti korang teruja nak cuba kan... 



Vietnam Mask itulah rupanya. 
Cenonet je bekasnya kan. 
Packagingnya sangat simple hanya guna plastik yg macam plastik ubat dari klinik tu. 
Dalam tu akan disertakan sekali dengan kertas arahan pemakaian, tapi kalau korang paham bahasa Vietnam boleh lah. 
Lepas tu disediakan sekali dengan kepingan kertas putih yang nipis, ala-ala kertas serap minyak kat muka tu. 

Cara pakai Vietnam Mask :
1.Cuci bersih muka macam biasa.Lap kering.
 2.Oleskan sedikit Vietnam Mask pada bahagian yang korang nak tanggalkan blackhead.Macam kat hidung ke, seluruh muka pun boleh.
3.Tampalkan kertas putih.Kertas putih tu automatik akan melekat sebab Vietnam Mask tu macam gam.
4. Biar selama 5 minit, kulau dah x sabar sangat 3 minit pun boleh kot.Tapi hasil nya kuranglah. 5.Pastu cuci muka semula untuk hilangkan kesan gam Vietnam Mask.



Vietnam Mask memang best, tak rugi beli. Berbaloi. 
Kalau korang berminat nak beli harganya RM15 sebotol, harga termasuk postage. 
Boleh whatspp 017-5763248 untuk belian dan pertanyaan.
Cod : Pendang, Kedah.

Thursday, November 12, 2015

Revell: cmdbiz4u.com : KEISTIMEWAAN CMD - 1001 KHASIAT ( Boleh Jumpa di Pendang, Kedah )

CMD ialah Concentrate Mineral Drops –

100% SEMULAJADI ASLI DARI
Titisan air dari Mata Air Great Salk Lake. Tasik ni berada 1000KM jauh dari bandar.. Tiada pencemaran, di kelilingi gunung. Air hanya masuk tapi tak mengalir keluar. Begitu hebat ciptaan Allah. Air dari tasik ini lah yang berkhasiat untuk kita gunakan dan amalkan dalam kehidupan seharian kerana ianya kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat. Air tasik ini diekstrak dan disejat secara solar dan ditapis dan di pasteur secara semulajadi.

KEISTIMEWAAN CMD - 1001 KHASIAT
CMD - PATI AIR MATA AIR TASIK MATI
YANG BER mineral + beralkali. InsyaAllah semua penyakit dari baby sampai la ke orang tua.. Dengan izin Allah, boleh kita ubati dan cegah. Apa pon mencegah lagi baik dari mengubati .

pakej FREE 1BTL CMD 30ML.

Pakej nya boleh pilih nak yg mana ya..
Ikut bajet anda.

HARGA :-
SILVER #RM178
1 botol 120ml @ 2 botol 65ml
FREE 1 BTL 30ML
FREE KEAHLIAN
POS RM7 SM/ RM11

PLATINUM #RM324
2 BTL 120ML @ 4 botol 65ml
FREE 1 BTL -30ML
FREE AHLI
Pos rm7sm/rm11ss

GOLD #RM470
3 BOTOL -120ML @ 6 botol 65ml
FREE 1BTL -30ML
FREE AHLI
Pos rm7 sm/ rm11 ss

DIAMOND #RM909
6 BTL 120ML @12 botol 65ml
FREE 1BTL 30ML
FREE AHLI
Pos rm10 sm/ rm16 ss

CMD 65ML
Jual - RM105

(Saya Akan Ajar cara Guna sampai paham dan ajar buat side income jika suka meniaga. 😁 )

NAK ?
Klik link utk info detail produk & testimoni
Info lanjut >>> ✳ FB/syam syun
📲📲0175763248 (syamsyun)

Program Transformasi Kedai Runcit, Pinjaman Mikro Sehingga RM80,000



Program Transformasi Kedai Runcit

Peluang terbuka kepada warganegara Malaysia untuk memperkembangkan/ menambahbaikan/ mengubahsuai perniagaan peruncitan anda.Bank Kerjasama Rakyat Malaysia (Bank Rakyat) menyediakan bantuan dana melalui skim pinjaman mikro sehingga RM80,000 kepada pemohon yang berminat.

Syarat Kelayakan:
1)Warganegara Malaysia
2)Berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM)
3)Pemilik kedai runcit berumur 18 tahun ke atas dan tidak melebihi umur 60 tahun.
4)Keluasan kedai runcit tidak melebihi dua pintu (2500 kaki persegi)

Skop Pembiayaan
 - Pengubahsuaian/menaik taraf premis perniagaan
- Pembelian mesin atau peralatan
- Modal kerja untuk pembelian stok

Sila berhubung dengan Encik Emir di number 018-3237502 untuk keterangan lanjut

Sumber : https://www.facebook.com/gemini.nia.10?fref=nf

Wednesday, October 14, 2015

BATERI KERETA

Berapa lama bateri kereta boleh bertahan?
Brand apa paling baguih?
Berapa harga bateri kereta mengikut harga pasaran sekarang ni?
Jenis mana paling ok, bateri aiyaq atau bateri kering?

Mohon share untuk rujukan bersama. Sekian, terima kasih.

Tuesday, October 13, 2015

DOA AWAL TAHUN DAN AKHIR TAHUN

DOA AWAL TAHUN DAN AKHIR TAHUN





MUHARAM adalah bulan pertama dalam tahun Islam (Hijrah). Sebelum Rasulullah berhijrah dari Makkah ke Yathrib, kiraan bulan dibuat mengikut tahun Masihi. Hijrah Rasulullah memberi kesan besar kepada Islam sama ada dari sudut dakwah Rasulullah, ukhuwwah dan syiar Islam itu sendiri.

Pada asasnya, Muharam membawa maksud ‘diharamkan’ atau ‘dipantang’, iaitu Allah SWT melarang melakukan peperangan atau pertumpahan darah. Namun demikian larangan ini ditamatkan setelah pembukaan Makkah (Al Baqarah: 91). Sejak pemansuhan itu, umat Islam boleh melaksanakan tugas dan ibadat harian tanpa terikat lagi dengan larangan berkenaan.

Peristiwa-peristiwa penting:

  • 1 Muharam – Khalifah Umar Al-Khattab mula membuat penetapan kiraan bulan dalam Hijrah. 
  • 10 Muharam – Dinamakan juga hari ‘Asyura’. Pada hari itu banyak terjadi peristiwa penting yang mencerminkan kegemilangan bagi perjuangan yang gigih dan tabah bagi menegakkan keadilah dan kebenaran. 


Pada 10 Muharam juga telah berlaku:

  • Nabi Adam bertaubat kepada Allah. 
  • Nabi Idris diangkat oleh Allah ke langit. 
  • Nabi Nuh diselamatkan Allah keluar dari perahunya sesudah bumi ditenggelamkan selama enam bulan. 
  • Nabi Ibrahim diselamatkan Allah dari pembakaran Raja Namrud. 
  • Allah menurunkan kitab Taurat kepada Nabi Musa. 
  • Nabi Yusuf dibebaskan dari penjara. 
  • Penglihatan Nabi Yaakob yang kabur dipulihkkan Allah. 
  • Nabi Ayub dipulihkan Allah dari penyakit kulit yang dideritainya. 
  • Nabi Yunus selamat keluar dari perut ikan paus setelah berada di dalamnya selama 40 hari 40 malam.
  • Laut Merah terbelah dua untuk menyelamatkan Nabi Musa dan pengikutnya dari tentera Firaun.
  • Kesalahan Nabi Daud diampuni Allah. 
  • Nabi Sulaiman dikurniakan Allah kerajaan yang besar. 
  • Hari pertama Allah menciptakan alam. 
  • Hari Pertama Allah menurunkan rahmat. 
  • Hari pertama Allah menurunkan hujan. 
  • Allah menjadikan ‘Arasy.
  • Allah menjadikan Luh Mahfuz.
  • Allah menjadikan alam.
  • Allah menjadikan Malaikat Jibril.
  • Nabi Isa diangkat ke langit.

CARA MUDAH DI AMALKAN PRODUK CMD, RM178.00 ( Tidak Termasuk Bayaran Pos )





CMD MUDAH DI AMALKAN.

Boleh titis dalam apa-apa minuman, makanan, supplement, air kosong, air suam, air sejuk, air panas dan apa-apa pun.

Hanya titis-titis je.

Tapi untuk badan berpenyakit, untuk kesan yg terbaik, lebih baik di amalkan dalam air kosong.

Semua penyakit sama je.

Mulakan dos kecik.

Tengok keserasian badan.

Kalau ok, pelan-pelan naikkan dos.

Sebab badan manusia tak sama.

Sebab tu nasihatkan gunakan dos kecik tambah-tambah badan berpenyakit.

Gunakan dos permulaan yg sangat-sangat rendah, takut healing proses.

Kalau ok, baru pelan-pelan naikkan dos.

Untuk sakit luaran plak, tak pedih sapu direct.

Pedih campur air.

Semua ni basic penggunaan.

HANYA berhati-hati untuk pesakit buah pinggang.

♦♦ Cara Pengambilan CMD ♦♦



Sila Call / Sms / Whatsapp ke 017-5763248

Monday, October 12, 2015

Kadar tol di beberapa lebuh raya naik mulai 15 Okt


SHAH ALAM - Kadar tol di beberapa lebuh raya di Malaysia akan dinaikan mulai 15 Oktober ini.

Menurut kenyataan daripada Maju Expressway Sdn Bhd yang mengendalikan Lebuh Raya Maju (MEX) kadar tol tersebut akan dinaikkan antara 20 sen dan RM3.

"Lebuh Raya Kuala Lumpur – Karak mengumumkan kadar bayaran di Plaza Tol Gombak dan Bentong naik antara 30 sen dan RM3 mulai Khamis ini, sementara Lebuh Raya Silk yang mengendalikan laluan Kajang, pula mengumumkan kadar akan dinaikkan di antara 40 sen dan RM2.40, dan kenaikan antara 30 sen dan RM1 di Lebuhraya Duta-Ulu Klang (Duke)," petik kenyataan itu.

Selain itu, kadar tol di terowong Smart juga naik kepada RM3. Turut menaikkan kadar tol adalah syarikat konsesi New Pantai Expressway yang mengendalikan Lebuh Raya Baru Pantai (NPE). Memetik kenyataan pihak NPE, kenaikan kadar berkenaan antara 40 sen hingga RM2.10.

Sementara pengendali lebuh raya, Projek Lintasan Kota Holdings Sdn Bhd (Prolintas) juga mengumumkan penyelarasan struktur kadar baru tol di konsesi Lebuhraya Bertingkat Ampang-Kuala Lumpur (AKLEH), Lebuhraya Koridor Guthrie (GCE) dan Lebuhraya Kemuning-Shah Alam (LKSA). 

Sumber : Sinar Harian Online ( http://www.sinarharian.com.my/semasa/kadar-tol-di-beberapa-lebuh-raya-naik-mulai-15-okt-1.439529 )