Sunday, April 11, 2010

Belaian Lelaki Jambu

JIJIK...pakej unik dan pelik. 

KUALA LUMPUR: Ketika usaha pembanterasan banyak ditumpukan terhadap gadis urut yang menawarkan khidmat seks, ramai mungkin terlepas pandang terhadap ‘jejaka urut’ yang turut menyediakan khidmat serupa terhadap golongan sejenis yang bernafsu songsang.

Seorang pelanggan tetap sebuah pusat urut untuk golongan gay yang hanya mahu dikenali sebagai Daniel, 30, mendedahkan kepada Metro Ahad, khidmat disediakan di premis yang sering dikunjunginya adalah pelbagai dan lebih ‘advanced’ daripada rumah urut biasa.


Menurutnya, kewujudan pusat urut gay bukan perkara baru dan ia juga bukan beroperasi secara sembunyi atau eksklusif, sebaliknya sesiapa saja boleh mengunjunginya dan mendapatkan maklumat mengenai khidmat ditawarkan.


“Tanya saja di kaunter dan pelanggan akan diberi penerangan pakej urut disediakan. Urut tradisional biasa memang ada, tetapi mereka akan mempromosi pakej yang namanya unik dan pelik.


“Sekurang-kurangnya tiga teknik disediakan. Ada ‘king massage’ yang menyediakan dua tukang urut sekali gus, badan ke badan, urut tanpa seurat benang dan semua pakej itu boleh diselitkan dengan khidmat urut menggunakan lidah dengan bayaran tambahan,” katanya.

Daniel berkata, pemilihan satu daripada pakej berkenaan jika disertakan dengan urutan menggunakan lidah memang ‘berbisa’.


“Biasanya saya memilih pakej ‘king massage’ dengan bayaran RM150 sejam. Untuk pakej ini ‘macam-macam’ boleh dilakukan, termasuk teknik ‘lidah berbisa’.


“Minta saja pada tukang urut dan bayar lebih sedikit antara RM50 hingga RM70, saya mendapat khidmat berkenaan. Bukan saja jilat, nak suruh gigit pun boleh. Semuanya sekadar mahu memuaskan nafsu,” katanya selamba sambil mengakui pernah juga mencuba teknik badan ke badan dan urut tanpa seurat benang.


Seorang lagi kaki urut gay mengatakan, bukan seorang atau dua tukang urut tetapi tidak kurang 10 tukang urut ‘jejaka jambu’ bersedia memberi perkhidmatan pelik dan di luar imaginasi di sebuah pusat urut di sini.


“Sepanjang dua tahun saya buat kerja ini (melanggan tukang urut gay), semua boleh buat. Ini kerana tukang urut itu juga bernafsu songsang macam kami dan mereka mementingkan wang,” katanya yang hanya mahu dikenali sebagai Zack, 28.


Menurut Zack, dia turut menggemari pakej urutan yang disertakan dengan urut menggunakan lidah, namun tidak mahu menceritakan lebih lanjut kerana tidak manis dibicarakan secara terbuka.


“Faham-faham sajalah,” katanya.

Dia turut memberitahu, sekurang-kurangnya tiga pusat urut gay terkenal di Kuala Lumpur menyediakan khidmat itu.


“Pusat urut gay tidak seperti pusat urut biasa. Tukang urut dipilih menerusi album atau gambar disusun di dinding. Beritahu mana yang berkenan pada penjaga kaunter. Kebanyakan tukang urut disediakan berwajah ‘jambu’,” katanya.


Berdasarkan maklumat diberi Daniel dan Zack, wartawan Metro Ahad berkunjung ke tiga pusat urut yang sering dikunjungi dua lelaki ‘songsang’ itu dan seperti dimaklumkan dan terbukti, khidmat seperti ‘king massage’, badan ke badan, urut tanpa seurat benang, malah urut menggunakan lidah, memang ditawarkan.


“Kalau ambil pakej ‘king massage’, apabila di dalam bilik, terpulang antara awak dengan tukang urut. Urutan ini memang ada ekstra... terpulang, sama ada nak suruh urut pakai lidah pun boleh.


“Sama juga dengan urut badan ke badan, urut tanpa seurat benang... bayar lebih boleh urut dengan lidah. Budak-budak itu (tukang urut) memang biasa beri khidmat itu,” kata penjaga kaunter sebuah pusat urut gay.


Kunjungan ke dua lagi pusat urut turut mendapat reaksi sama, cuma kaedah memperkenalkan tukang urut berbeza. Ada yang meletakkan gambar tukang urut di album dan ada yang digantung di dinding.


Memualkan apabila ‘lelaki jambu’ yang ditawarkan bergambar dalam keadaan tidak berbaju, kononnya seksi.

Sumber : Harian Metro Online
BUKAN WANITA SAHAJA JADI TUKANG URUT....
LELAKI PUN ADA.... LELAKI URUT LELAKI......
AGAKNYA, KENAPA JADI BEGINI ???

11 comments:

Zul said...

016-2424771: First Warning...

Ejen Rumah Kuala Lumpur said...

016-2424771 First Warning!

Unknown said...

Nk urut wasapp sy 01114805795

Unknown said...

Nk urut wasapp sy 01114805795

Unknown said...

Sex & massage pondan area Butterworth/Georgetown +60187756221 Nea

Unknown said...

mcari.tukang urut di area muar 0177406103

Anonymous said...

Nak urut whatsapp.Area Cheras dan KL.

Nazri said...

PROMOSI URUT BADAN & SCRUB

[1]  Urutan Stress

[2]SCRUB BADAN

[3] Urutan Seluruh Badan

Khas utk wanita kwsan johor
Byran iklas
0137250404 col@wssap

Terima Kasih. 😊

mirul said...

01121152103 servis murah area ampang hulu langat kajang

Anonymous said...

Johor baharu ada ke urut MCM ni

Anonymous said...

01127564193..law ada urut MCM ni wsp ye..tq