Thursday, November 26, 2009

Mamat dijamin bakal mertua?

Mamat dijamin bakal mertua?


MAMAT didakwa mencuri telefon seorang pelakon di Singapura.


RASANYA ramai juga yang sudah tahu tentang kes yang hangat dilaporkan akhbar di Singapura beberapa hari sudah yang melaporkan bekas vokali Exist, Mamat, telah ditangkap kerana mencuri telefon bimbit seorang pelakon asal Singapura. Penyanyi Untukmu Ibu itu khabarnya telah diikat jamin oleh salah seorang saudaranya.

Buat masa ini, kes Mamat masih lagi dalam siasatan polis di negara jiran dan Marilyn difahamkan, pelakon itu ingin menggugurkan dakwaan terhadap Mamat kerana kasihan akan nasib dan cemuhan yang bakal diterima oleh keluarga serta anak-anaknya.

Apa yang Marilyn mahu ceritakan di sini, Marilyn mendapat maklumat bahawa 'saudara' yang mengikat jamin Mamat bukanlah saudaranya yang sebenar.

"Sebenarnya, Mamat dijamin oleh ibu kepada kekasihnya sendiri. Alah, kekasih yang baru berumur 16 tahun yang Kosmo! dedahkan itulah. Kononnya wanita yang menjamin Mamat itu takut anak perempuannya dimalukan kerana mendapat kekasih seperti Mamat sebab itu dia sanggup menjamin," beritahu satu sumber hebat Marilyn sayup-sayup di corong telefon. Sumber ini pun orang seberang juga.

Marilyn diberitahu, ibu kepada kekasih Mamat juga sangat menyayanginya selain selalu memberi nasihat tentang perceraian Mamat dengan isterinya, Shila yang sudah beberapa bulan ditinggalkan Mamat di Kuala Lumpur.

"Isteri Mamat juga pernah dicaci maki oleh wanita itu kononnya cuba mengganggu hidup anaknya itu. Pelik juga aku, sepatutnya isteri Mamat yang patut marah dekat 'bakal ibu mertua dan budak sekolah itu, sekarang sudah terbalik pula," keluh sumber Marilyn.

Alahai Mamat, ingatkan pergi ke Singapura, mahu membina tapak perniagaan, tetapi lain pula ceritanya. Jika betullah cerita ini, Marilyn harap Mamat cepat-cepat sedar dan ikut ke jalan yang benar.

Sumber : Kosmo Online

ARTIS ARTIS........

No comments: