Friday, November 13, 2009

Derita kerana mahu langsing


Yee menunjukkan parut di lengannya manakala Michael memegang gambar lengan Yee yang ada ketulan darah beku di Biro Pengaduan Awam MCA di Jalan Ampang semalam.


KUALA LUMPUR - Ghairah untuk kelihatan langsing, seorang ejen hartanah terpaksa menanggung derita dan malu ekoran lengan kanannya yang meninggalkan kesan parut selepas rawatan pelangsingan di sebuah pusat kecantikan berhampiran bangunan pusat beli-belah Mid Valley di sini Februari lalu.
Mangsa yang mahu dikenali sebagai Yee, 24, berkata, dia mencuba rawatan tersebut selepas mengalami masalah berat badan yang naik mendadak selepas melahirkan anak kedua pada 15 Januari lalu.

Pusat pelangsingan yang didakwa Yee telah menyebabkan lengan
kanannya berparut selepas disuntik dengan ubat membakar lemak
Februari lalu.


Sebelum itu, berat badan Yee hanya 55 kilogram dengan ketinggian 162 sentimeter. Bagaimanapun, selepas melahirkan anak kedua, berat badannya bertambah sehingga mencecah 70 kilogram.
"Saya yang tidak selesa dengan penampilan saya teruja untuk mencuba satu program pelangsingan yang banyak diiklankan di majalah-majalah dan akhbar-akhbar," kata Yee ketika ditemui di Biro Pengaduan Awam MCA di sini semalam.

KERATAN Kosmo! 26 Mac 2009.


Oleh itu, cerita wanita itu, pada Februari lalu, dia pergi ke pusat kecantikan yang terkenal itu dan bersetuju menjalani program pelangsingan.
Program pelangsingan itu menetapkan dia perlu melakukan lima sesi suntikan membakar lemak di lengan dengan kos keseluruhan RM2,998 selama 10 minggu.



Katanya, selepas lima sesi pelangsingan itu, dia gembira dan puas hati kerana berat badannya turun sebanyak lima kilogram.





Sumber : Kosmo Online

BERHATI-HATI KEPADA SESIAPA YANG NAK LANGSING CEPAT!!!
KALAU NAK LANGSING, ADA CARANYA... PERGI LA BERJOGING KE, BERSENAM KE, MAIN BOLA SEPAK, BOLA BALING DAN APA APA LAGI LA YANG BOLEH POTONG LEMAK.....

No comments: