Sunday, March 28, 2010

Pendang Muay Thai Challenge 2010

Program : PENDANG MUAY THAI CHALLENGE 2010
Hari : Jumaat
Masa : 9.00 Malam
Tempat : Kompleks Rakan Sukan Tanah Merah, Pendang. Kedah Darul Aman.

Sekitar @ Pendang Muay Thai Challenge 2010 :-


Banner untuk Kejohanan Muay Thai Challenge 2010

Lawa tak pentas ni ? 

Aku, Nazmi dan Mirdat. Kita makan dulu..

Wiyah, Linda dan Maizatul menguruskan kaunter tiket untuk kejohanan Muay Thai.

Sempat lagi aku bergambar dengan Mirdat.

Sempat lagi posing kawan aku tu si Shahrul. Orang ramai masuk ke dewan.

Sebahagian penonton menyaksikan Muay Thai Challenge 2010

Fuiyoo.. Ada api tu dan dengan aksi tersendiri dari peserta Muay Thai

Agaknya, apa aksi peserta ni buat kan.. Hehehe

Aksi pada Kejohanan Pendang Muay Thai Challenge 2010

Banyak asap la plak... kan

Agak-agak korang, dari mana peserta ini ?

Ni gambar aku dan Shahrul.

Alhamdulilah, program ini telah selesai dengan jayanya. 
Ramai penonton menyaksikan pertandingan Muay Thai tersebut.
1st time tengok orang lawan Muay Thai ni, Hehehe..
Camna la kalau aku yg dok kat atas gelanggang tu ?
Apa pendapat korang dengan Muay Thai ? 

No comments: