Wednesday, October 14, 2009

Peserta Sehati Berdansa 3



Segala teka-teki telah berakhir apabila 9 pasangan selebriti kanberentap dalam program realiti tarian popular, Sehati Berdansa 3 (SB3)yang akan memulakan siarannya mulai 17 Oktober ini.

Mereka yang terpilih adalah Sazzy Falak & Nazril Idrus; Anita Baharom & Ismadi Ismail; Isma & Zul; Enot & Zainul; Dira & Ash; Mirnawan Nawawi & Noorah Mokhsin; Oshin & Firdaus Shukor; Syed Hussein & Noor Diyana; Didie & Isham Ismail.

Pengumuman senarai peserta telah diadakah sebentar tadi di Hotel Sunway Resorts, dengan dihadiri oleh semua pasangan terbabit.

Programpopular siaran Astro Ria ini akan kembali menemui peminat bermula 17Oktober ini, jam 9 malam menerusi program pengenalan iaitu KenaliPasangan Sehati Berdansa 3.

Sekali lagi murai.com.my dipilihsebagai portal hiburan rasmi program itu. Inilah masanya peminat dapatmengikuti perkembangan mutakhir tentang pertandingan itu terutamapaparan berita dan gosip.

Anda boleh mendapatkan liputaneksklusif menerusi laman mikro khas iaitu SehatiBerdansa3@murai.com.my. Turut dimuatkan paparan video sebalik tabir,foto serta latar belakang peserta musim ini.

Sebelum ini pihakAstro telah membuat pengumuman bahawa hos utama adalah Scha Al Yahyadan Fahrin Ahmad yang mana mereka akan mengendalikan Malam SehatiBerdansa 3 serta Kenali Sehati Berdansa 3. Scha yang juga pelakon AwanDania telah dipilih menggantikan tempat Linda Onn sebagai hos baru SB3

ManakalaAwal Ashaari atau nama sebenarnya, Ahmad Awaluddin Shaari akanmengendalikan 4 program iaitu Debaran Sehati Berdansa 3, Detik SehatiBerdansa 3, Di Sebalik Sehati Berdansa 3 dan Memori Sehati Berdansa 3.
Berikut adalah senarai program SB3:

Kenali Sehati Berdansa 3
17 & 18 Oktober, Sabtu & Ahad, 9.00 Malam

Detik Sehati Berdansa 3
Bermula 19 Oktober, Setiap Isnin – khamis, 9.00-9.05 Malam

Di Sebalik Sehati Berdansa 3
Bermula 23 Oktober, Setiap Jumaat, 9.00 Malam

Malam Sehati Berdansa 3
Bermula 24 Oktober, Setiap Sabtu, 9 Malam

Debaran Sehati Berdansa 3
Bermula 25 Oktober, Setiap Ahad, 9.00 Malam

Info : KLK Yahoo Group

No comments: