Tuesday, October 19, 2010

Pasukan Chelsea akan ke Malaysia pada Julai 2011

Pasukan Chelsea iaitu pendahulu liga ketika ini akan mengadakan perlawanan persahabatan dengan Skuad Pasukan Pilihan Malaysia yang akan berlangsung di Stadium Bukit Jalil pada Julai 2011.

 VS



Chelsea bertemu Malaysia 21 Julai depan

KUALA LUMPUR: Pendahulu Liga Perdana Inggeris (EPL) Chelsea, akan mengadakan perlawanan persahabatan dengan skuad pilihan Malaysia XI pada 21 Julai tahun depan dalam program pra musim Siri Jelajah Asia 2011 pasukan itu ke rantau ini.

Ketua Pegawai Eksekutif ProEvents, Julian Kam, iaitu promoter Siri Jelajah Chelsea ke Asia, dalam kenyataan hari ini berkata perlawanan itu akan diadakan di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Selain itu, pasukan "Blues" itu juga telah mengesahkan penyertaan pada Kejohanan Trofi Asia Barclays di Hong Kong bagi melengkapkan jelajah pra musim pasukan itu tahun depan.

Kejohanan Trofi Asia Barclays itu disertai oleh Aston Villa, Blackburn Rovers, kedua-dua pasukan EPL dan juara Divisyen Satu Hong Kong pada 27 hingga 30 Julai depan.

Kam berkata, sebuah program menyeluruh akan dirangka bagi menyambut ketibaan pasukan Chelsea ke Kuala Lumpur dan harga tiket perlawanan akan dimaklumkan kemudian. - BERNAMA

Sumber : Berita Harian Online

APA KATA KALAU PASUKAN YANG MENANG PIALA MALAYSIA MUSIM INI LAWAN DENGAN CHELSEA, APA PENDAPAT KORANG ?

LIKE FACEBOOK!! ?

No comments: