Thursday, March 25, 2010

Isteri DURJANA

KUANTAN: Sebagai seorang isteri serta ibu kepada dua anak, dia sepatutnya menjadi isteri yang setia dan jujur terhadap suaminya.
Namun, lain pula yang dilakukan seorang wanita berusia 25 tahun apabila tergamak menconteng arang di muka suami apabila mengambil kesempatan membawa masuk seorang lelaki dipercayai teman lelakinya berusia 20 tahun ke rumah.


Perbuatan curang isteri itu terbongkar apabila si suami berusia 30 tahun pulang ke rumah secara mengejut sebelum terdengar suara seperti orang sedang berbual di dalam rumahnya, di sebuah taman perumahan di Jalan Gambang, di sini, pagi kelmarin.


Dalam kejadian kira-kira jam 1 pagi itu, si suami terus membuka pintu rumah sebelum kelu lidahnya apabila melihat seorang lelaki berada di ruang tamu.


Berang selepas melihat lelaki itu, si suami terus bertindak ganas apabila membelasah lelaki itu dengan menggunakan objek tumpul sehingga mengakibatkan kecederaan di kepala.


Kejadian itu menyebabkan lelaki itu bermandikan darah sebelum rebah serta tidak bermaya akibat dipukul suami kepada wanita terbabit.

Harian Metro difahamkan, lelaki terbabit mengenali wanita itu sejak awal tahun ini dan ketika dicekup, dia bersama wanita terbabit masih berpakaian lengkap.


Sepasukan anggota polis peronda yang tiba beberapa minit kemudian menahan lelaki terbabit sebelum dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA), di sini, untuk rawatan.


Lelaki terbabit yang menerima rawatan sebagai pesakit luar kemudian dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD), di sini, untuk siasatan lanjut berhubung kejadian itu.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuantan, Asisten Komisioner Mohd Jasmani Yusoff ketika dihubungi di sini, semalam mengesahkan menerima laporan kejadian terbabit.


Menurutnya, lelaki terbabit kini ditahan di IPD Kuantan untuk membantu siasatan berhubung kejadian itu mengikut Seksyen 448 Kanun Keseksaan kerana pencerobohan.

Sumber : Harian Metro Online
DUNIA LA NI.... MACAM-MACAM ADA..

No comments: