Thursday, December 31, 2009

Pegawai Polis Didakwa Liwat Pelajar Tingkatan Tiga

KLANG: Sukar dipercayai apabila seorang pegawai polis berpangkat asisten superintendan (ASP) berusia 50 tahun ditahan bagi membantu siasatan berhubung dakwaan meliwat seorang remaja lelaki berusia 15 tahun, Ahad lalu.

Pegawai polis yang sudah berkahwin itu dipercayai melakukan perbuatan seks luar tabii ke atas pelajar tingkatan tiga sebuah sekolah di sini, kira-kira jam 11 malam pada 27 Disember lalu, sebelum kejadian terbongkar selepas mangsa membuat laporan polis pada keesokannya.

Difahamkan remaja terbabit bekerja sambilan di Kompleks Sukan Pandamaran, dekat sini, menjadi mangsa rakus pegawai polis itu yang tinggal di sebuah asrama berdekatan dengan kompleks berkenaan.

Sumber berkata, pegawai polis terbabit dipinjamkan dari Bidor, Perak ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang bagi menjalankan operasi pencegahan jenayah di sekitar daerah berkenaan sejak awal Disember lalu bersama 50 anggota lain.

Sementara itu, Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar ketika dihubungi mengesahkan penahanan pegawai itu dan polis sedang menjalankan siasatan lanjut terhadap dakwaan remaja lelaki terbabit.

Sumber : Harian Metro Online

POLIS PUN TERINGIN PUNGKOK BUDAK NOooOOooo.....
POLIS TANGKAP POLIS.....   APA NAK JADI LA SEKARANG NI.....

No comments: